6 ігрових клонів, які кращі за оригінал

Історія відеоігор рясніє клонами, підробками і копіями. Більшість клонів відеоігор - це легкі зусилля, які існують просто для того, щоб заробити на модній моді - наприклад, збити Angry Birds - але деякі клони виявляються настільки хорошими, що перевершують початкове натхнення. Це трапляється не часто, але помітно, коли це відбувається.

У чому різниця між клоном і грою в одному жанрі? Відповідь досить туманна, насправді, і ніхто не може провести чітку лінію. Якщо гра хилюється досить раз, вона стає жанром. Зрештою, це відмінність, заснована на історії (наскільки близьким за часом був клон проти оригіналу) і основному ігровому процесу (наскільки схожі відчуття в грі).


Таким чином, брендинг гри як «клону» в основному суб'єктивний. Наступні ігри - це те, що я вважаю клонами, які приймали правильні дизайнерські рішення і перевершували оригінали, на яких вони ґрунтувалися. Це не вичерпний список.

Шахтарське ремесло

:

Ймовірно, найбільш хардкорні фанати Minecraft вже знають про це, але Minecraft - не оригінальне творіння. Здавалося, саме так, коли популярність гри вперше вибухнула на ігровій сцені. Процесуально згенерований світ, де кожна сутність складається з блоків? Це здавалося творчою і новою ідеєю.

Не для того, щоб відволіктися від задоволення і успіху Minecraft - я витратив багато годин на цю гру - але навіть творець Minecraft визнає, що дизайн гри був «сильно натхненний» іншою грою, Infiniminer. Infiniminer була багатокористувальницькою грою, заснованою на команді, де гравці проходили через блок-світ, щоб збирати мінерали за очки.

Чому Minecraft краще? Це все про мету. Обидві гри включають в себе видобуток корисних копалин, але причина для цього має все значення. В Infiniminer ви збираєте мінерали для довільних точок. У Minecraft ви збираєте матеріали, щоб продовжувати будувати. Один - це зовнішня мотивація, а інший - внутрішня мотивація. Останній більш потужний.

Шлях вигнання

Diablo була не першою екшен-RPG від третьої особи, яка прикрасила ігровий ринок, але це найбільш впізнаване ім'я в жанрі. Геймери витратили мільйони годин, граючи в серію Diablo, і багато хто стверджує, що жоден клон навіть не наблизився до відтворення або поліпшення досвіду.


Але якщо є якийсь титул, який заслуговує повалити Діабло, це повинен бути Шлях Вигнання.

Чому Шлях Вигнання кращий? Він має складну систему вмінь, яка допускає широкий вибір варіантів персонажів. і більш надійні деталізації. У нього багата атмосфера і захоплююча історія, яка не спрацювала, як остання ітерація Diablo. Але, перш за все, у нього була відмінна система F2P, яка світила ще яскравіше в порівнянні з вкрай некоректною системою аукціонних будинків Diablo 3.

EverQuest

EverQuest часто називають піонером жанру MMORPG поряд з Ultima Online, Meridian 59 і Asheron's Call. Хоча це може бути правдою, EverQuest не був оригінальним творінням. Багато з її ігрових систем були створені на основі старої текстової MMORPG під назвою SojournMUD.

Бред МакКуейд, ключовий дизайнер EverQuest, був завзятим гравцем SojournMUD і переніс більшу частину текстового геймплея в графічний формат. Схожість була більш ніж дивною, і були навіть звинувачення в тому, що EverQuest вкрав код. Все це з тих пір прояснилося, але цікаво відзначити разючу схожість.

Чому EverQuest краще? Графічний движок відразу поліпшив ігровий процес. EverQuest захопив серце SojournMUD і приніс багатокористувальні рольові ігри в маси - можливо, не на тому рівні, який був у World of Warcraft, але EverQuest поліпшив SojournMUD майже в усіх відношеннях.

грубий башмак

Roguelikes останнім часом велике повернення. Вони далеко не так популярні, як Call of Duty або League of Legends, але, умовно кажучи, цей жанр сьогодні більш популярний, ніж коли-небудь раніше, і на Android є навіть кілька хороших рогаликів Як випливає з назви, roguelikes все почалося з гри під назвою Rogue.

Brogue досить тісно пов'язаний з оригінальним Rogue, щоб його можна було назвати клоном або нащадком, але є деякі великі зміни, що покращують оригінал. Брог - це те, чим Роуг повинен був бути з самого початку.


Чому Брог кращий? Крива навчання, мабуть, найкраща з усіх доступних на даний момент родоводів, що робить її відмінним родоводом для новачків у жанрі. Геймплей простий, але зберігає стратегічну глибину, яка є основною для roguelikes. Графіка заснована на ASCII, але вона разюче красива.

Quadra

:

Тетріс там як одна з найвідоміших назв в історії ігор. Багато людей намагалися взяти його і поліпшити, але трохи це вдалося. Тетріс простий і досконалий. Додавання наворотів було б пародією, яка відволікає від загального досвіду, чи не так? Подивіться на Quadra і перегляньте цю позицію.

Чому квадра краще? Квадра чудова, тому що вона не намагається змінити формулу тетриса. Це не додає вивертів, щоб виділити його. Він бере чистий ігровий процес тетрису і робить його ще більш плавним. Це додає багато додаткових характеристик, таких як кількість рядків на хвилину. Але найкраще те, що ви можете грати в багатокористувацький режим з чотирма шляхами через Інтернет і навіть спостерігати за матчами, що відбуваються. Тетріс, яким він і повинен бути.

Осу.

Музичні ігри - десять центів. Dance Dance Revolution - це, мабуть, гра, яка стала піонером жанру, за яким незабаром пішли такі хіти, як Guitar Hero і Rock Band. У 2005 році компанія iNiS зробила ще один крок вперед з Osu! Tatakae! Рік потому Ouendan (тільки випущений в Японії) і Elite Beat Agents вимагають від гравців постукувати по колу екранами в ритмі пісень. Це невелика технічна зміна, але отриманий ігровий досвід знаходиться на іншому рівні.


Чому Осу! краще? Осу. За минулі роки відбулися деякі серйозні зміни, і тепер ця гра варта вашого часу. Тоді як Elite Beat Agents і Osu! Tatakae! Ouendan до цього був доступний тільки для Nintendo DS з обмеженим списком треків, Osu! доступно не тільки для Windows, Mac, iOS і Android, але і гравці можуть створювати свої власні біт-карти, використовуючи будь-яку музику, яку вони хочуть, ефективно забезпечуючи нескінченне повторне відтворення.

Іншими словами, Осу! чи Elite Beat Agents як Stepmania щоб танцювати танцювальну революцію. Але між двома, Осу! на крок попереду Степманії з точки зору веселощів, залученості та повторюваності.

Які ігрові клони вам подобаються більше, ніж оригінали? Від ретро-понгу до шутерів нового покоління ваша думка необхідна. Поділіться з нами в коментарях!

COM_SPPAGEBUILDER_NO_ITEMS_FOUND