Як писати твіти, які ваші послідовники захочуть ретвітнути

Якщо ви зробите це правильно, ви можете стати вірусним у Twitter. Насправді, Twitter - один з найшвидших способів стати вірусним сьогодні. Ключ? Напишіть переконливі твіти, якими інші захочуть поділитися. Один ретвіт може охопити сотні або тисячі нових людей, а кожен новий - інший потенційний ретвіт. Уявіть, як швидко це може сніжною грудкою.

Однак перш ніж продовжити статтю, ви повинні дійсно підготуватися до цього: ретвіти і вірусність ніколи не гарантуються. У всьому цьому присутній величезний елемент удачі і збігів. З урахуванням вищесказаного, є кілька речей, які ви можете зробити, щоб максимізувати свої шанси на спільне використання. Деякі з них будуть легкими, деякі вимагатимуть зусиль, але якщо ви хочете стати вірусним, вам слід звернути увагу на всі з них.


Виберіть правильний час для твітів

Хочете вірте, хочете ні, але день і час ваших твітів будуть впливати на те, наскільки ймовірно, що ви будете ретвітовані. Це має сенс, правда, вірно? Якщо ви пишете в твіттері о 11 годині ранку, більшість ваших передплатників, ймовірно, будуть на роботі або в школі. Точно так само, якщо ви пишете в Твіттері після півночі, більшість передплатників, ймовірно, будуть спати. Те ж саме можна сказати про робочі дні і вихідні.

Зрештою, оптимальний час твіту буде залежати від ваших передплатників і аудиторії, яку ви хочете охопити. Існують служби, які спробують визначити цей оптимальний для вас час, будь то шляхом аналізу вашої минулої активності в Твіттері, щоб побачити, коли ви були найбільш ретвітовані, шляхом аналізу ваших передплатників, щоб визначити, коли вони з найбільшою ймовірністю ретвітять, або яким-небудь іншим методом.

Такі сервіси, як TweetWhen і Tweriod, найкраще використовувати в поєднанні з розкладом твітів. складання складання, тож ви завжди можете отримати свої твіти, коли настане найкращий час. Щоб дізнатися більше, прочитайте більше про ідеальний спосіб складання розкладу твітів.

Чирикать другим, а не себе.

Поставте себе на місце своїх послідовників на мить і уявіть, що читаєте твіт від когось, за ким ви випадково почули: «Я люблю полуничне варення і всі рогалики!» Яка ймовірність того, що ви будете ретвітити це? Я припускаю, що десь близько 0%. Але як щодо: "Будь хорошим слухачем. Ваші вуха ніколи не принесуть вам неприємностей ". Досить хороший матеріал для ретвітів, чи не так?

Перша цитата присвячена «я, я, я», а друга - «ти, ти, ти» або навіть «ми, ми, ми». Якщо ви хочете, щоб твіт був ретвітнутий, тоді цей твіт повинен мати широку або універсальну привабливість. Мало кого хвилює, що ви їли на обід. Тонни людей люблять мудрість, укладену в цитати розміром з укус. Не чирикати для себе чи про себе; досягти назовні. Дізнайтеся, чому ваші послідовники йдуть за вами, і дайте їм те, що вони хочуть.

Тепер це передбачає, що ваші послідовники йдуть за вами, тому що ви якимось чином надаєте їм цінність, наприклад, поради, розваги або щось ще. Якщо вони йдуть за тобою не заради того, що ти можеш зробити, а заради того, хто ти є, продовжуй бути тим, хто ти є. Просто знайте, що твіти «я, я, я» не надто часто ретвітяться.


Увімкнути зображення та посилання

Згідно з дослідженням, проведеним Даном Зареллою, самопроголошеним фахівцем з соціальних мереж, 19% всіх твітів містять посилання. Порівняйте це з його висновками, що 57% всіх ретвітів містять посилання. Я думаю, що можна з упевненістю зробити висновок, що твіти з посиланнями більш ймовірно будуть ретвіти, ніж твіти без посилань.

Об'єднайте це з порадами вище, і ви обов'язково почнете створювати твіти, гідні ретвітів. Твіти з посиланнями часто вказують на сайти або сторінки, на яких є цікава інформація. Якщо ви знайдете посилання, яке досить цікаве, щоб поділитися, то, ймовірно, інші знайдуть посилання теж цікавим.

Те саме стосується зображень. Якщо ви регулярно переглядаєте Інтернет, ви, ймовірно, зіткнулися з широко поширеним явищем макросів зображень і мемів. Чому вони стали такими популярними? Тому що зображення легко обробляти, отримувати задоволення і легко ділитися. Це та ж сама причина, з якої інфографіку цікавіше читати. ніж стіни тексту. Твіти з цікавими зображеннями найчастіше ретвітяться.

Використовуйте відповідні хештеги

Є занадто багато людей, які будуть вставляти десятки дивних хештегів у свої твіти в надії охопити більш широку аудиторію. Зайве говорити, що це рідко працює. Коли ви бачите твіт, в якому більше хештега, ніж контенту, хіба ви не схильні закочувати очі? Я знаю, і знаю, що я не єдиний. Але не йдіть іншим шляхом і ніколи не використовуйте хештеги. Це теж погано.

Не впевнений, що таке хештег? Не варто турбуватися. У нас є введення в хештеги, який навчить вас всьому, що вам потрібно знати всього за кілька хвилин.

Ключове слово тут доречне. Виберіть і виберіть два або три хештеги, які мають відношення до вашого твіту. Звичайно, ви хочете охопити широку аудиторію, але ви хочете охопити релевантну аудиторію, тому що вони найбільш ймовірно знайдуть ваш твіт цікавим. Інтерес - це те, що змушує їх ретвітнути. Отже, які хештеги ви повинні використовувати? Спробуйте ці інструменти, які допоможуть вам правильно використовувати хештеги. допоможуть вам правильно використовувати хештеги. допоможуть вам правильно використовувати хештеги.

Зменшити частоту твітів

Один з підходів, який деякі люди зроблять для максимізації ретвітів, - це швидке створення десятків, навіть сотень твітів протягом дня. Вони можуть повторити одне і те ж повідомлення, сподіваючись, що ті, хто пропустив його перші три рази, зловлять його вчетверте. Це підхід з дробовиком - викинути все це і подивитися, що прилипає - але, як з'ясовується, це не працює добре.


Коли ви випльовуєте твіти один за одним, ви розбавляєте своє повідомлення. Деякі люди вважають це спамом і відмовляються ретвітнути зі злості. Інші подумають, що ви так багато пишете у своєму повідомленні, що їм не потрібно ретвітити або ділитися. Але насправді, висока частота твіту випускає атмосферу, в якій ви зневірилися, тому що ваше повідомлення слабке.

Скоротіть твіти. Не розсилайте 30 нерішучих твітів, коли ви можете відправити 3 твіти, в які ви вклали більше зусиль. Якщо ви чирикаєте 10 разів на годину, спробуйте чирикати раз на годину. Якщо ви чирикаєте один раз на годину, спробуйте один раз на день. Це робить кожен твіт більш ефективним.

Ключ не стільки в частоті, скільки в зосередженому зусиллі, яке входить в кожен твіт. Зробіть кожен твіт якнайкраще, і ретвіти підуть за ним.

Вивід

Якщо ви будете дотримуватися наведених вище порад, ваші передплатники, ймовірно, почнуть ретвітити вас частіше. З іншого боку, вони не можуть. Тут задіяно так багато змінних, і може бути важко точно визначити, чому ваші твіти були або не ретвіти. Найголовніше - поставити себе на місце своїх послідовників і подумати, що вони будуть ретвітити.

Що змушує вас хотіти ретвітити повідомлення? Які види повідомлень ви не будете ретвітити? А для завзятих твіттерів які ще поради і хитрощі ти знаєш для максимізації ретвітів?


COM_SPPAGEBUILDER_NO_ITEMS_FOUND