У американської індустрії смартфонів є проблема з LG

Кілька років тому я був у Нью-Йорку для запуску LG G3. Це був перший телефон, до якого я доторкнувся з дисплеєм Quad HD, і він був досить добре складний (хоча і пластиковим) і досить швидким (хоча і не найшвидшим), і в цілому люди здавалися досить задоволеними телефоном. У тому ж році компанія продала більше 10 мільйонів з них, так що LG, мабуть, був досить щасливий.

Однак у Нью-Йорку в кімнаті, заповненій іншими журналістами, члени виконавчої команди LG пояснили, як G3 стала кульмінацією того, чого хотіли її постійні клієнти. Те, що він прийняв відгуки своїх мільйонів шанувальників і перетворив цю пораду, як міг, на телефон - той, який продав понад 10 мільйонів одиниць.


Минулого тижня LG оголосила, що її мобільний підрозділ втрачає гроші 11-й квартал поспіль. Його віце-голова і головний виконавчий директор Джо Сон Чжин сказав в інтерв'ю: "Ми представимо нові смартфони, коли вони знадобляться. Але ми не будемо випускати їх тільки тому, що це роблять інші конкуренти. Ми плануємо зберегти існуючі моделі, наприклад, довше «., представивши більше варіантів моделей серії G або V». Хоча ходять чутки, що LG може відмовитися від так званої G7 або всієї назви «G» в цілому, компанія заявляє, що запустить наступника G6 «коли прийде час». Ось що розповів представник компанії Android Central.

"Наступник G6 знаходиться в графіку, і офіційне ім'я буде оголошено, коли прийде час. До цього всі повідомлення про прийняття рішення про терміни і назву носять спекулятивний характер ".

У LG хороші можливості для цього, оскільки, незважаючи на втрати в мобільному просторі, її загальний бізнес процвітає. Компанія є лідером в області OLED-телебачення і провела знаковий рік з продажу побутової техніки. Його бізнес з виробництва дисплеїв LG швидко наростає, хоча ікота призвела до проблемного Pixel 2 XL.

Для нас в Північній Америці, особливо для тих, хто налаштований на злети і падіння мобільної індустрії, плато частки ринку LG і лояльна лояльність клієнтів змушують компанію відступати, як це робили багато інших, від Nokia до Palm і BlackBerry. Це. Але бізнес LG різноманітний і міцний, і ми бачимо тільки загальновідому верхівку айсберга; Повернувшись у рідну Південну Корею, LG має величезний вплив, і, як і Samsung, домінує в широкому спектрі галузей, від виробництва до робототехніки, до автономних транспортних засобів і навіть медичного обладнання.

У LG хороші відносини з американськими перевізниками Великої Четвірки, а це означає, що скорочення не є смертельним дзвоном.

Важливо відзначити це, тому що це допомагає пояснити, чому LG, незважаючи на те, що їй не вдалося досягти успіху на ринку смартфонів, підтримує дворічний темп випуску, в який багато виробників Android потрапляють з 2014 року або близько того. Смартфони - це не просто автомобілі з потенційним прибутком, а продукти-герої, які для LG, Samsung, Sony та інших вертикально інтегрованих компаній об'єднують і об'єднують знання в різних областях в одну точку. Дійсно, передбачається, що Sony ніколи не заробляла гроші на своєму бізнесі смартфонів, але вважає, що їй потрібно заробляти їх, тому що смартфон є центром нашого цифрового життя. Sony також виробляє датчики зображення, які використовуються практично в кожному смартфоні високого класу.


Але це підводить нас до сьогоднішнього дня: LG майже визнає поразку - в минулому році вона випустила два своїх кращих телефони за всю історію G6 і V30, але не змогла перемістити стрілку вище 10% частки ринку в США. У той же час конкуренція Китаю з боку Oppo, Vivo і Huawei вплинула на його місце на азіатських ринках, посиливши його потребу досягти успіху в США.

Іронія у всьому цьому полягає в тому, що мобільний дохід LG насправді збільшується, а G6 призвів до зростання продажів смартфонів у США на 9% у третьому кварталі. Але компанія зіткнулася з надзвичайно сильною конкуренцією з боку Samsung і Apple, і ця тенденція не скоро зникне. Ринок США перетворюється на гонку на двох конях, яка ділить свої багатства між Samsung і Apple, залишаючи дуже мало навіть найсильнішим стороннім компаніям. Зірвана спроба Huawei вийти на американський ринок повинна бути втішною для LG та інших - китайська компанія є постачальником смартфонів номер три в світі і має намір найближчим часом повалити домінуючих гравців - але в кінцевому підсумку нічого не зміниться.

Цей контекст дещо виправдовує рішення LG переосмислити всю свою мобільну стратегію і припинити здійснювати щорічні оновлення продукту. Люди довше тримають свої телефони, і лише невелика кількість людей замінює їх на щорічній основі, незважаючи на те, що угоди з лізингу операторів стимулюють часті заміни.

Чудові відносини LG з американськими операторами великої четвірки, ймовірно, означають, що будь-які зміни, внесені в коди випуску, будуть зустрінуті зі схваленням і розумінням, і зміна стратегії може, на щастя, означати менший час між оголошенням і випуском. Але навряд чи знайдеться хоч один рецепт відродження на ринку США, а недавня боротьба LG посилює труднощі в досягненні успіху у відмінних продуктах.

Оновлення, 22 січня. Ця стаття була оновлена коментарями від LG і прояснення того, що лінійка «G» і наступник G6 все ще знаходяться на стадії випуску.

LG V30 + V30S ThinQ

Основний

  • LG V30S: телефон 2017 року з модними слівцями 2018 року
  • LG V30S технічні характеристики
  • Огляд LG V30: флагман без BS
  • Основні можливості камери LG V30
  • Повні специфікації LG V30
  • Приєднуйтесь до наших форумів LG V30
  • Амазонка
  • Найкраща покупка
  • Verizon
  • AT & T

COM_SPPAGEBUILDER_NO_ITEMS_FOUND