Polarity vs. Portal: чи хороша ця гра-головоломка від першої особи для Android?

Polarity [No Longer Available] - нова гра на Android, яка отримує багато галасу, оскільки рецензенти порівнюють її з популярним порталом Valve. Polarity - це також гра-головоломка, заснована на фізиці, і на Android вже є безліч таких хороших ігор. Відмінність полягає в тому, що в неї грають від першої особи. Так це відповідає обману?

Що таке полярність?

У Polarity ви - хакер, вирішальний головоломки, якому потрібно переходити з рівня на рівень, використовуючи тільки своє дотепність. У грі є три ключових елементи:


  • Полярність: функція, від якої гра отримала свою назву, це ваша здатність перемикатися між червоними і синіми енергетичними полями. Коли ви активували один колір, ви можете безпечно проходити через лазерні шлюзи того ж кольору. Тому, якщо у вас є стать з блакитної енергії, то активація вашого червоного енергетичного поля дозволить вам ходити по ньому; перетворитеся на синій, і ви впадете до своєї загибелі.
  • Фрагменти даних: розкидані за рівнями, ви знайдете зелені фрагменти даних, що світяться. Ви повинні активно шукати їх і збирати, тому що кожен рівень вимагає певної кількості фрагментів, щоб розблокувати його.
  • Енергетичні блоки. Подібно кубам, які ви носите в Порталі, ви отримуєте енергетичні блоки в полярності. Помістіть червоний енергетичний блок в його червоний рецептор, і ви активуєте деякий перемикач, щоб допомогти вам пройти цей рівень.

Графіка і геймплей

Як тільки ви познайомитеся з основами полярності, гра перейде до тактики. Використовуючи закони фізики, вам потрібно активувати правильні тригери і перемикачі, щоб зібрати всі фрагменти даних на рівні і досягти виходу. Вам потрібно буде активувати рухомі платформи, стрибати на бустерах, які виводять вас в недоступні місця, і спритно використовувати свої енергетичні блоки, щоб з'ясувати, як вибратися звідти.

У мене змішані почуття з приводу візуальних ефектів Полярності. Вони не такі досконалі, як Dead Trigger 2, але вони теж непогані. Я не думаю, що зараз справедливо порівнювати мобільні ігри з консольними або комп'ютерними іграми, хоча вони досягають мети. А поки, давайте просто скажемо так: Полярність не виглядає погано, і немає ніяких явних помилок, які стирчать. Це досить добре для мене.

Система управління Полярністю могла б використовувати деяку обробку, хоча. Граючи в ландшафтному режимі, у вас є спрямована панель ліворуч, і ви цілитеся з правого боку екрану. Ліворуч також знаходиться кнопка взаємодії (для захоплення енергетичних блоків або активації перемикачів), а праворуч - кнопка полярності і кнопка переходу. Проблема полягає в тому, що їх розташування не може бути змінено, і ви не можете вибрати, щоб вся ліва сторона виступала в якості спрямованої панелі, що часто зустрічається в останніх іграх від першої особи на сенсорних екранах. У результаті його зручно використовувати тільки на екрані певного розміру. Я спробував гру на різних розмірах екрану: 4-й, 5-й, 5.5-й, 7-й і 10-й. У грі комфортно від 5 до 7 дюймів. На 4 екранах це дуже тісно. На 10 екранах ваші пальці починають хворіти через деякий час. Можливість налаштування елементів керування зробила б гру набагато приємнішою, ніж вона є в даний час.

Головоломки досить складні, але ніколи не такі складні, що вам потрібно шукати проходження або застрягати на кілька годин. Ви завжди це зрозумієте врешті-решт. Але той факт, що це змушує вас думати, а не просто дихати, досить приємний. Я дуже задоволений рівнем складності гри, так як якби це було трохи складніше або простіше, ігровий процес не коштував би того. І дійсно, геймплей - це все, що є у Polarity.

Зникла душа

Я не розумію людей, які порівнювали Полярність з Порталом. Мені здається, що вони повністю упустили те, що робить Portal такою привабливою грою. Це не просто головоломки і фізичний движок, хоча вони приголомшливі. Хоча Полярність не така хороша, вона може втримати себе в цьому відділі.

Портал дійсно сяє в тому, щоб змусити вас відчути себе спійманим у пастку хрестоносцем, який намагається вирватися на свободу. Всюди є переконлива сюжетна лінія, щоб ви дбали про свого персонажа. А ще є GlaDOS, один з кращих лиходіїв відеоігор "всього часу.


Я не очікую, що у Polarity буде такий рівень залученості, враховуючи величезну різницю в бюджеті, але Bluebutton Games, можливо, все ще працювала краще. Є слабка сюжетна лінія, розказана в тексті на початку гри, і тоді ви залишаєтеся один. Щось подібне працює в Angry Birds, але справа не в режимі від першої особи. Ігри від першої особи призначені для того, щоб геймер відчував себе поглиненим, використовуючи перспективу гравця. Їм потрібні глибокі сюжетні лінії, вони повинні змусити гравця піклуватися про свого персонажа. І вони повинні змусити гравця відчувати, що він частина реального світу.

Полярність проти порталу? Дайте мені відпочити, це навіть не конкурс. Полярність - кумедна гра, але їй не вистачає душі.

TL; DR

Polarity - не перша гра, натхненна Portal, як ми бачили в Mari0, але, можливо, порівняння несправедливо з самого початку. Якщо ви розглядаєте Polarity як гру, незалежну від Portal, то це серйозна гра-головоломка, в яку грають з незвичайної точки зору від першої особи.

  • Гарне: фізичний движок солідний, а ігровий процес захоплюючий.
  • Погане: графіка посередня, елементи управління незручні на маленьких екранах і великих планшетах.
  • Гидкий: відсутність захоплюючої сюжетної лінії і стерильної обстановки мало що змушує вас піклуватися про результат. Це чисто мозковий процес.

Вердикт: за $1,12 ви повинні взяти його, і це принесе задоволення, якщо ви не очікуєте «Портал для мобільних телефонів».

COM_SPPAGEBUILDER_NO_ITEMS_FOUND