Інтерв'ю з розробником: Леві Фусселл

Далтон Карл - шанувальник Windows Phone, розробник-початківець і читач WPCentral. У Дальтона була можливість взяти інтерв'ю у Леві Фусселла, розробника декількох додатків для Windows Phone, і поділився цим інтерв'ю з нами. Ми в свою чергу думали, що поділимося з вами.


Увагу Далтона привернула гра Fussell для Windows Phone Rooftop Rage (посилання відкривається Zune). За словами Далтона, це була єдина гра за межами ігор XBox Live, яка змусила його піти «вау». За словами Далтона, «це була така цікава гра, мені потрібно було більше дізнатися про творця».


Слідуйте за перервою, щоб прочитати інтерв'ю Далтона з Леві Фасселлом.

Питання: Розкажіть мені про себе і свій досвід програмування та ігор в цілому.

Відповідь: Я Леві Фусселл з Quark Down Games, команди з однієї людини, яка публікується під назвою Fussell Corporation. Мені 15 років, і я розвиваюся трохи більше півтора років. Я опублікував чотири гри для WP7, серед яких Космічний Бог, Легендарний ніндзя, Неоновий Рейдер і моя найдосконаліша і найкраща на даний момент гра - Rooftop Rage. Мені дуже подобається Windows Phone 7 і куди вона йде, і я сподіваюся випустити більше ігор для постійно зростаючого ринку.

Питання: Коли ви вперше почали створювати мобільні ігри?

Відповідь: Я почав розробляти мобільні ігри за кілька місяців до випуску Windows Phone 7, приблизно в липні 2010 року. Хоча це було не так давно, я вже був адаптований до ідеї маленького мобільного екрану з використанням сенсорного інтерфейсу, як я програмував для Zune HD. Zune HD дозволяє тільки сторонні випуски особисто, а не на публічному ринку, тому я застряг у публікації своїх напівзаповнених додатків на zuneboards.com.

Zune HD - це те, що спочатку пробудило в мені інтерес до розробки ігор, і з моменту випуску Windows Phone 7 він став моїм природним фаворитом у розробці ігор, призначених для швидких ігор, таких як очікування в кабінеті лікаря або сидіння на автобус.


Питання: Що змусило вас вибрати розробку програм для WP7?

Відповідь: Є кілька причин, чому Windows Phone 7 був моїм кращим пристроєм порівняно з пристроями Android і iOs. По-перше, я вже звик до платформи XNA після розробки для Zune HD, що полегшує перемикання пристроїв. Наступна причина пов'язана з моїми зв'язками через Microsoft. Я зміг почати свій перший рік контракт з розробки для WP7 безкоштовно.

Так чому б мені не скористатися цією можливістю? Незважаючи на те, що я вибрав Windows Phone 7 в якості «пристрою для розробки», я іноді відчуваю, що ігри і додатки можуть мати трохи більше шансів на маркетингову сторону, ніж на ринку Android або Apple. Єдині ігри на ринку WP7, які, здається, мають найбільшу аудиторію (і не є безкоштовними), - це назви Xbox Live, як я це бачу зараз. Але по правді кажучи, у Microsoft в даний час є блискуча програма, і я радий бути частиною постійно зростаючої популярності WP7.

Питання: Є багато ігор типу «City Runner», що, на вашу думку, виділяє вашу гру серед інших?

Відповідь: Ну, просто граючи в Rooftop Rage один раз, ви відразу можете висловити дивні ідеї, які виникли у мене в голові під час розробки. Я спочатку почав цю ідею зі створення гри, яка дійсно дозволяла мені маніпулювати оточенням гравця і створювати випадкові перешкоди, які гравець повинен подолати.

Canabalt (гра для iPhone) - одна з перших речей, яка спадає на думку людям, коли вони вперше запускають Rooftop Rage, але насправді між ними є досить багато відмінностей. Крім бігу по дахах будівель і пробивання випадкового вікна, у Canabalt менш змінений стиль гри. Ріпа, зірки і свині додаються до задоволення втечі від вашої смерті, особливо коли свині з вереском стежать за вами в неминучій смерті від крові і лез. Ця сторона Rooftop Rage додає відчуття задоволення і гумору для гравця. Один з примітних аспектів моєї гри в порівнянні з іншими міськими іграми типу бігун - це те, що Rooftop Rage більш інтерактивний зі своїм середовищем, що робить його цікавим, захоплюючим і відтворюваним для сучасного любителя ігор.

Питання: Rooftop Rage має відмінну ретро-графіку, чому це було обрано для художнього стилю?


Відповідь: відмінна ретро графіка? Чому спасибі! Насправді, правда в моїй графіці полягає в тому, що я борюся з ними. Як розробник-одинак, мені подобається програмістська сторона створення ігор, а не художня, і тому, коли справа доходить до того дня, коли мені доводиться малювати всю мою графіку, я думаю про саму візуально привабливу і в той же час найпростіший спосіб виконати моє «мистецтво».

Дивно, але все моє мистецтво було намальовано на збільшеному полотні MS Paint, а потім перетворено в Paint.NET шляхом друку екрану полотна MS Paint. Побачивши, як сильно я боровся з ретро графікою, я вирішив створити більш барвисті піксельні зображення, а не детальні малюнки. Це причина босів у моїй грі, і чому вони виглядають як гігантські згустки, а не як жорстокі монстри. Анімація також є одним з моїх слабких сторін, тому причина мінімального руху свиней (тільки рух їхнього хвоста) і заїкання полум'я реактивного ранця.

Питання: Чи є причина, через яку ви вибираєте рандомізацію рівнів понад передустановку?

Відповідь: Rooftop Rage - досить випадкова гра сама по собі, так що може бути краще, ніж рандомізувати рівень? Рандомізовані рівні також мають чимало переваг. По-перше, він змушує гравців повертатися до них кожен раз, коли вони грають в гру. Хоча це рандомізовано, деякі аспекти залишаються такими ж, щоб діяти як контрольні точки для гравця, даючи йому/їй почуття виконаного обов'язку кожен раз, коли вони досягають одного. «Контрольні точки» представлені як битви з босами, в яких кожен бос стає трохи хитрішим.

Я ніколи не проходив повз боса номер чотири J. Інша причина рандомізованих рівнів - дати мені свободу робити одну гру абсолютно відмінною від наступної. Наприклад, перша гра, в яку ви можете зіграти, може бути просто бігати по будівлях, стрибати через кілька щілин і вбивати кілька свиней. Ви думаєте про себе: «Ось і все?» А потім ви знову граєте, і раптово з'являються ями з лавою, через які ви повинні перестрибнути, або земля раптово зникає, і для переправи на інший бік необхідний реактивний ранець!


Питання: чи є інші ігри в розробці? Або майбутні оновлення для будь-яких ваших поточних ігор?

Відповідь: В даний час у мене немає гри для Windows Phone 7 в роботі. Я вирішив швидко спробувати розробку для Xbox 360 і планую конвертувати Rooftop Rage в консоль. Але для тих, хто насолоджується моєю грою на телефоні, в даний момент я працюю над новою розблокованою темою для гри. Це ще не все, що я планую для Rooftop Rage. Я обмірковую новий ігровий режим, внутрішньоігрові пастки, які можуть призвести до смертельних наслідків для свиней і гравця, і, звичайно ж, нові нагороди, які змусять вас повертатися знову і знову.

COM_SPPAGEBUILDER_NO_ITEMS_FOUND